Nic specjalnego. Numer porządkowy i nazwę ustawy czy rozporządzenia. Na każdej wydrukowanej ustawie czy rozporządzeniu w rogu chce napisać odpowiadający numer. Ewentualnie planuję wydrukować "Wykaz aktów prawnych", na którym również jest oznaczenie "Lp". Taki wykaz również mógłby stanowić mój spis treści.
Nie wydaje mi się to niczym nadzwyczajnym, ale wolę dopytać. Nie można mieć swoich notatek, więc wolałbym uniknąć sytuacji, ze ktoś z komisji uzna mój spis treści za "notatkę".
Dopytuje też o takie niby banały, ale jest ku temu powód. Mianowicie przeglądając wątki na tym forum, znalazłem taki, gdzie osoba przygotowująca materiały (podstawy prawne) zaznacza kolorowymi zakładkami odpowiednie strony, ale już ich nie opisuje, żeby nie zostały one uznane za notatkę. To wydaje mi się przesadą. Ja w każdym razie nie wyobrażam sobie podejścia do egzaminu bez opisanych zakładek. W końcu egzamin to nic innego jak szukanie podstaw prawnych na czas.